stefan-textile

Stefan tekstil

redizajn vizuelnog identiteta i pakovanja

 

Brend Stefan iz Arilja, proizvodi tekstil od 1988. godine. Dugogodišnjim predanim radom stvorili su prepoznatljivo ime u oblasti kućnog tekstila. Danas u ponudi imaju oko 500 proizvoda.

Ono što im je bilo potrebno je novi vizuelni identitet i dobro osmišljen sistem vizuelne klasifikacije za njihove brojne proizvode i kategorije proizvoda. Novi identitet je morao da bude moderan i čist, da kupcima prenese osećaj višeg kvaliteta, elegancije i udobnosti. Pošto proizvodi Stefan Tektile imaju mnogo različitih dezena, identitet je morao da bude jednostavan i minimalistički kako ne bi preopteretio same proizvode.

Logotip je već bio kreiran, a ime brenda je ispisano ćirilicom jer brend uglavnom komunicira sa srpskim tržištem. Šara je napravljena kombinovanjem i ponavljanjem ćiriličnog slova 'S' sa logotipa. Predstavlja preplitanje niti u tekstilu, vez, mekoću i udobnost. Crno-bela osnovna paleta boja se kombinuje sa nijansama pastelno braon i prljavo bele boje pamuka. Tri najvažnije linije proizvoda su povezane sa odgovarajućim ikonicama.

stefan-textile-icons

Kada je vizuelni sistem komunikacije postavljen prešli smo na primenu. Etikete i pakovanja morala su da komuniciraju vrednosti brenda - čisto, jednostavno, jasno. Sve etikete su bele, sa istaknutim nazivom vrste proizvoda i ikonicom za liniju proizvoda. Pakovanja su u bež i braon nijansama pamuk palete brenda. Kutija za pakovanje velike posteljine posebno je dizajnirana i izrađena u natur kartonu. Sva pakovanja omogućavaju i delimičnu vidljivost proizvoda u njima, kroz otvore ili prozračnost materijala.

Корпа