Ivana Blečić je HR direktorka, biznis mentorka i spisateljica. Priznata je u mnogo različitih profesionalnih polja i njeno ime je brend po sebi. Bila joj je potrebna vizuelna prezentacija ličnog brenda koja bi mogla da komunicira njen identitet i misiju - pružanje podrške pojedincima i timovima u rastu i razvoju kroz obrazovanje, obuku, motivaciju i koučing. Za nju ovaj brend predstavlja pomirenje suprotnosti – s jedne strane, mnogo znanja, informacija i strukture, ali sa puno podrške i vere u ljude i njihove kapacitete takve kakvi jesu. I to je suština onoga što vizuelni identitet reflektuje — biznis i struktura u simbiozi sa duševnošću i altruizmom. Samo razvijanjem i jednog i drugog čovek može da raste.
Pomirenje suprotnosti predstavljeno je kroz formu piktograma – struktura i senzitivnost, prave i krive linije. Kvadrat predstavlja posao, znanje, informacije i strukturu. Tanka grana simbolizuje nešto organsko, rad na duhovno-emocionalnom planu. Grana je u obliku krive koja predstavlja rast, razvoj i uspeh. Glavni koncept se takođe nalazi i u tipografiji – skript font imena u kombinaciji sa sanserif fontom prezimena, jedinstvo mekog i čvrstog, slobodoručnog i štampanog. Nežni, ženstveni tonovi u kombinaciji sa onim tamnijim, ozbiljnijim predstavljaju koegzistenciju emocija i logike unutar jedne celine.